Tuesday, June 12, 2007

Bienal de Escultura/Sculpture Biennale

Campanha para a Bienal de Escultura de Vancouver onde poster tridimensionais foral espalhados pela cidade. com o tagline :"Art that you can feel,"(Arte que pode sentir). Os posters tridimensionais possuíam um pedestal para que as pessoas pudessem deixar lá algo seu. Assim na sua essência as pessoas passavam a ser os artistas deixando a sua arte no que se tornou uma galeria de arte pública.

Campaign for Vancouver's Sculpture Biennale where three-dimensional posters for the festival, were spread throughout the city. With a tagline like "Art that you can feel,"
The 3D posters also featured empty pedestals - the kind you use to display sculptures -- so that passersby could leave something of their own (personal or found) on them. This, in essence, made people the artists, and what they left on top of the pedestals became their art. The wall becomes an interactive public gallery



1 comment:

Anonymous said...

Gosto muito de seu blog...uito mesmo!
Pq não fazemos uma troca de links???

abraçõs!

Gabriel Mj
www.adivertido.blogspot.com