Para comunicar o livro "Clube dos Corações Solitários" de André Takeda, um romance Pop que fala da passagem da suposta irresponsabilidade da adolescência para a vida adulta.
A comunicação deste livro realizou-se em 3 fases:
A- 4 Promotores andavam nas ruas de Lisboa com uma seta espetada nas costas enquanto entregava flyers informativos do livro.
B-Foram espalhados em diversos espaços comerciais, supermercados, e pequenas lojas frequentadas pelo target deste livro., 100 corações solitários identificativos do Livro.
C-Foram espalhados em zonas de Lisboa (Chiado, Bairro Alto e Amoreiras) 100 cartazes para as pessoas se declararem, neste dizia: "Preencha o vazio...declare-se"
In order to communicate the pop romance book "Clube dos Corações Solitários"(Lonely Heart Club), a book about the transition from the so called "irresponsibility" of teenage to the adult life.
The communication was based in 3 phases:
A- 4 street promoters walked around the streets of Lisbon with arrows on their back while delivering flyers about the book
B- 100 lonely hearts were placed in comercial spaces such as supermarkets and stores.
C-In the streets of Lisbon 100 posters were place for people to declare "Fill up the emptiness. Declare yourself"
Agência/Agency: Torke
1 comment:
i really think this campaign is great. As you im from latin america. mexican in fact. I think we share a lot of thing you and me blog.You can check it out....
I added as a link already i would really appreciate if you can add me as well... cheers mate
Post a Comment