Traditionally, every year we speak a little about Cannes Grand Prix in the categories we tend to talk more here in Invisible. Thus, here we are to show you Cannes Grand Prix in Promo, PR, Media, Cyber, Integrated and Direct. And we kick off with the Media stunt that happened in South Korea where Home Plus brand wanted to spread its store reach without necessarly open new stores. How? Using ambient media to create new stores, using QR codes and home delivery.
Monday, June 27, 2011
Cannes - Media Grand Prix
Tradicionalmente, todos os anos falamos um pouco dos Grand Prix de Cannes, nas categorias que mais abraçamos e, como tal, cá estamos para apresentar, durante esta semana, os grandes vencedores de Promo, PR, Media, Cyber, Integrated e Direct. E começamos com o de Media que a premiou a acção da Home Plus na Coreia do Sul, marca que quis aumentar a sua presença em mais locais sem abrir necessariamente, novas lojas. Para isso, utilizou vários suportas para criar lojas virtuais onde as pessoas podiam comprar artigos através de QR Code e entrega ao domicílio.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment